9 Mart 2016 Çarşamba

Mim | Blog Yazarları Ne Düşünüyor? | Sohbet

Merhabalaaaar,

Mutluyum çünkü ilk kez mimlendim. Yaklaşık 4 aylık bir blog geçmişim var ve her yazımda ayrı bir heyecan vardı ama bu bambaşka oldu. Bu etkinliği çok beğeniyordum ve bakalım bana ne zaman gelir diye düşünüyordum ki Sevgili arkadaşım MERVE'NİN EVİNDEN beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. 
Blog yazmaya Kasımda başladım ama google + ile tanışmam biraz geç olduğundan aranıza daha geç katılmış oldum. İlk olarak blog yazma kararımda bana destek veren eşime teşekkür edip ardından beni blog kardeşliği ile tanıştıran Sevgili SEVDİCANN' a teşekkür ediyorum. Pek çoğunuzu onun kurduğu gruptan buldum ve güzel arkadaşlıklar kurdum. Bunun dışında blogumla ilgili eksikler bana bildirip nasıl düzelteceğim konusunda da yardımları oldu:)) Ve grupta tanıdığım değerli blog yazarı arkadaşlarım... Merve'nin Evinden, D.Soygul, Menfi'nin Günlükleri,   Ece Evren sizlere de katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim:))




Bunu yapmak çok eğlenceli umarım ben de yazacağım blog için ilk mim olurum:))


incimisali.blogspot.com     Ayşenur Üst
limonkokanpencerem.blogspot.com.tr    Limon Kokusu
fundaninpenceresinden.blogspot.com.tr  Funda Çağlayan
neselisusevim.blogspot.com     Neşeli Süslü Evim

Daha çok var yazmak istediğim ama çoğu zaten mimlenmiş olduğunda en yeni arkadaşlarımdan seçtim. Başarılar bol takipler hepimize...

1. Yakın çevrenizdeki insanlara bloğunuzdan söz ediyor musunuz?

Çok yakın çevrem dışında kimseye söylemedim. Ailem ve birkaç yakınım dışında kimseyle bunu paylaşmayı düşünmüyorum çünkü nasıl tepkiler alacağımı bilmiyorum. Çok çeşitli insanlar var etrafımızda kimin ne söyleyeceğini kestiremedim açıkçası. Hem burada çok güzel yeni arkadaşlıklar edindim. Burası farklı bir dünya ve böyle çok rahatım:) Belki kendimi blog anlamında biraz daha geliştirdiğim zaman fikrim değişebilir:)

2. Neden blog yazıyorsunuz? 

En temel sebebi geçen sene evlilik hazırlıkları yapıyor olmam. Evliliğim tam bir yıl olmak üzere ve hazırlık yaparken internetten çok faydalandım. Alışveriş listesi, dekorasyon, düğün ve kına organizasyonu derken iyiki şu internet varmış dedim:) Faydalandığım sitelere ve yazarlarına teşekkür ederim. Tabi bu koşturmaca bitince bir nefes aldım. İnsan dinlendikçe yorulduğunu anlıyor ya benimki de o hesap. Zaman geçtikçe 'ne çok koşturduk' diye düşündüm ve yaptığım hazırlıkları, kendi hazırladığım bazı planları paylaşmak istedim. Bunun yanında yeni bir ev, yeni sorumluluklar ve yeni alışkanlıklar var tabi... Mümkün olduğunda DÜNYA EVİM için yaptığım ve deneyimlediğim şeyleri paylaşarak faydalı olmak istedim ve Kasım ayından beri blog yazıyorum.

3. İlk yazınız ile en son yazdığınız yazı arasında ne gibi farklar var? 

Yazdığım ilk yazımı ve hissiyatımı unutamam. Bir MERHABA yazısıydı ve "şimdi bunu herkes görebilecek" hissiyle yamıştım ve sonra ilk yayınlarım... Çok fark var arada. Birincisi artık bir kesme ulaştım ve gelen yorumlar beni yönlendiryor. Bu nedenle artık yazdığım yazılarımda kendi karakterimi gösterebiliyorum ama ilk yazım öyle miydi:))) Gayet düz, beni çok da yansıtmayan bilgi içerikli bir yazıydı. Artık yazılarımda ben varım:)))

4. Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı? 

Çok şey kattı. Başta çok değerli arkadaşlar ve bloglar keşfettim. Bir çok faydalı bilgi öğreniyorum ve sohbetler ediyoruz. Bu beni çok mutlu ediyor. Ben de elimden geldiğince eğlenceli ve faydalı bir blog yazarı olmaya çalışıyorum. Bu nedenle araştırıyorum, keşfediyorum ve paylaşıyorum. Bu zincirin bir halkası olmak kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Tabi bu zincirin diğer halkası olan değerli blog arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler:) Paylaşmayı ve mutlu etmeyi tam anlamıyla yaşıyoruz blog dünyasında:)
Günlük yaşantımda merak edip öğrendiğim, uygulayıp beğendiğim herşeyde blogum geliyor aklıma. Yazamadığım zamanlar da oluyor ve inanın üzülüyorum. Çok alıştım sizlere umarım hep bu hevesle devam eder.

5. Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz? 

Öneririm. Hatta ilk önerimi kardeşime yapmıştım. Yaklaşık 1 haftalık yazıyorken ona bahsettim ve tavsiye ettim:)) Kendisini tanıyorsunuzdur:) SİHİRLİ YEMEK KUTUSU'ndan FULYA SÜZEN:)) Sevgiler ve başarılar...
Eğer bir arkadaşım ilhi duyarsa kesnlikle desteklerim ve acemi de olsam elimden geldiğince yardımcı olurum. Manevi olarak bile destek olmak çok önemli.

6. Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz? 

Takipte olduğum tüm blogların yazılarını okuyorum ve pek çok şey öğreniyorum. Ama temelinde kendi yaşantıma dayanıyor. Hayata bakışım, zevklerim, meraklarım, deneyimlerim, hobilerim..,bu konularda yazılarım var. Yemek tariflerinde annem ve babamdan sonra en büyük ilham kaynağım NEFİS YEMEK TARİFLERİ :)) denemekten çekinmiyorum ve beğendiğim şehleri kendimce uyarlayıp sizlerle paylaşıyorum.

7. Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz? 

Evet mümkün olduğunca takip ediyorum. Birbirimizin yazılarımızdan yorumlar yaparak iletişdeyiz. Çok güzel yorumlar alıyorum. Ben de elimden geldiğince ve ilgi alanım olduğu konularda yorum bırakıyorum. Hatta öyle bir şey ki yazılarını göremediğim arkadaşlarımı merak ediyorum. Mesela yakın zamandan örnek vereyim: Sevgili BADEMLE BUDUK bebeğini dünyaya getirmiş. Bir kaç zaman yazılarını göremeyince ne yapıyor diye düşündüm:) Aynı şekilde Sevgili SEVDİCANN ı bir süre göremedim ve yoğun olduğunu öğrendim yani buradaki arkadaşlarımla belki tanışmıyoruz ama birbirimizin hayatındayız. Belki bir gün iletişimimiz yorumların dışına çıkacak ve daha farklı dostluklar kuracağız böyle umuyorum:))

8. Rahatsız olduğunuz konular var mı? 

Şu an için yok umuyorum da olmaz. Herşeye pozitif bakıyorum ön yargılarım yok şu anda. Ama ilerde ne olur kimlerle karşılaşırım burada bilmiyorum.