21 Mart 2016 Pazartesi

BENİ TANIYIN!!!MİMLENDİM


Herkese çok güzel bir etkinlikten merhabalar:)
Bu etkinliğin adı Beni Tanıyın:)
Sevgili arkadaşım, blog yazmaya başladığım ilk günden beri zevkle takip ettiğim, iki prenses annesi Ilgın ve Duru'nun Renkli Dünyası ndan tanıdığınız Banucum beni mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım ve seni daha yakından tanımak çok güzeldi:)
Şimdi sıra bende...
İsmim Funda. Bir çiçek olarak da bilinen çalılık türünde bir bitki demek. Aslında bir adım daha var o da Hümeyra. Anlamı beyaz tenli bayanlar için kullanılan bir sıfat:) Tüm yakınlarım Funda ismimi kullanıyor:)
1984 doğumluyum. İki kız çocuğuna sahip anne babanın büyük kızıyım. 1 yıllık evliyim.
Kimya yüksek mühendisiyim ve bir ilaç firmasında çalışıyorum.
Annem ve babam Antalyalı. Ben İstanbul doğumluyum hep burada yaşadım. Ama memleketimi çok seviyorum. 
Başak burcuyum. Temizliğe önem veririm. Biraz detaycı biriyim. Güvenilir ve sadık biri olduğum söylenir. Genelde sakin bir yapım vardır ama sinirlenince de şaşırtıcı olabiliyorum:) Sabırlıyım belki de o yüzden. Her şeyden şikayet etmeyi sevmem ama suistimal edilince dayanamıyorum. 
En sevdiğim özelliklerm sabırlı ve iyi niyetli olmam. Bir de hiç kin tutmam ve küs kalamam. Bu huyumu da seviyorum. 
Biraz ayrıntıcı olmaktan bazen sıkılıyorum. Boş veremiyorum her zaman bu da sürekli kafamı yoruyor. 
Ailemi çok seviyorum. Bir kız kardeşim var o da blog yazarlarından Fulya Süzen. 
Bitkileri aslında doğayı çok seviyorum. Çiçek yetiştirmek en büyük hobim. El işlerini de severim. Vakit buldukça yapıyorum. Kitap okumak film izlemekten daha güzeldir bence ama şu aralar hiç fırsat bulamıyorum. Sevdiklermle film izlemek daha kolay oluyor ve birlikte vakit geçirebiliyorum. Yürüyüş yapmayı severim. 
En büyük fobilerim yükseklik ve köpekler:)) Genelde hayvanlardan korkarım ama en çok köpekten:)))
Evde en çok sevdiğim yer mutfaktır. Değişik yemekler yapmayı severim. En sevdiğim yemek taze fasulye:) En sevdiğim tatlı diyemeyeceğim çünkü hepsini çok seviyorum:))
Sanırım yaz ayında doğduğumdan bahar ve yaz düşkünü bir insanım. Sıcak havayı, güneşi çok severim. 
Hayatta iyi ve kötü çok fazla olay yaşadım. Hepsinin bana bir şeyler kattığını biliyorum. Çok büyük kayıplarım da oldu ama hayat devam ediyor. İyi bir kalp hayatı güzelleştirir diye düşünüyorum. İyi insan olmak ailemin bana öğrettiği ilk şeydi. Ben de bu amaca uygun yaşamaya çalışıyorum. 
Benden bu kadar. Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim:) Banucum bana bu fırsatı verdiğin için tekrar teşekkürler. Şimdi ben de severek takip ettiğim nir arkadaşımı mimleyeceğim. O da harika el becerisiyle beni mest eden MERVE oluyor. Eminim pek çoğunuz da Merve'nin Evinden blogunu biliyorsunuzdur. Şimdi onu da yakından tanıyalım istedim. 
http://merveninevinden.blogspot.com.tr
Sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder