26 Kasım 2015 Perşembe

Ev Dekorasyonunda Ferforje Modası



Yeni bir yazıyla sizlere merhaba demek istiyorum. Bu yazımda sizlerle son zamanlarda çokça gördüğümüz ferforje ürünlerden bahsedeceğim. Özellikledekorasyon mağazalarını dolaşırken bu ürünlere raslamak mümkün. Görünüşündeki şıklık benim de çok hoşuma gittiği için evde kullanmaya çalışıyorum. Benim evimde ferforje ürün olarak şuanda peçetelik ve raf var. Yeni ev kuranlar bilirler:-) her gün bir yenilik arayışı ve alışveriş yapma hevesi oluyor. Benim sıradaki hedefim ferforje çiçeklik. Evde bitki yetiştirmeyi çok seviyorum ve onları dekoratif olarak kullanmak hoşuma gidiyor. Bu amaçla ferforje çiçek askıları ve çiçek sehpaları tam bana göre. Bu araştırmaları yaparken elde ettiğim farklı modelleri sizlerle paylaşmak istiyorum. En farklı modellerle ferforje ürünleri fotoğraflarda görebilirsiniz. 
Yalnız bunun şöyle bir sakıncası olduğunu düşünüyorum. Eğer evi çok fazla aynı tarzdan ürünle doldurursak biraz sıkıcı bir hal alabiliyor. Bu nedenle benim tavsiyem ev dekorasyonunda farklı pek çok parça kullanılmalı. Böylece evinizde canlılığı yakalayabilirsiniz. Ev dekorasyonunda şıklık, sıcaklık, konfor ve uyum hepsi birarada olmalı. Ev dekorasyonuyla ilgili ürünlerden sonraki yazılarımda da bahsedeceğim.


Ferforje kaselik

Ferforje çiçek sehpası

Ferforje saksılık 

Bronz ferforje saksılık

Ferforje raf

Ferforje mutfak rafı

Ferforje banyo rafı

Ferforje sehpa

Ferforje peçetelik

Ferforje peçetelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder