14 Mart 2016 Pazartesi

Keçeden Zarf Yapımı


Merhabalar,
Bu yazımda sizlerle bana gelen bir davetiyeyi paylaşacağım. Evet bu bir davetiye epeyce süslü ve farklı bir davetiye:) Ben de bu nedenle bugün yazı konum oldu. 
Brn davetiyeyi görünce bunu nasıl kullansam diye düşündüm. Makyaj kalemleri koyulabilir, boyutları uygun olsa telefon kılıfı yapılabilir, biz bayanların özel gereçleri için kamuflaj olabilir:)) Belki daha pek çok amaçla kullanılabilir. Sizlerin de tavsiyelerini bekliyorum. 

Keçeden zarf

Keçeden yapılmış bu zarf aslında herkesn kolaylıkla yapabileceği bir el işi. Eminönünde ve el işi malzemesi satan dükkanlarda bu keçelerin türlü renkleri ve kalınlıkta olanları var. Öncelikle oluşturmak istediğimiz zarfın boyutlarını belirleyelim. Keçeyi sabun veya kalem ile çizerek keselim.   Ön taraf dikdörtgen arka taraf zarfın kapanması için dikdötrgen+üçgen şeklinde keselim. Süslemek için ne istersek kullanabiliriz. Burada tülden yardım alınmış. İstersek farklı renklerde tüller, kurdelalar veya boncuklar, taşlar kullanabiliriz. Keçeler yanlardan dikip kapak kısmına cırt-cırt yapıltıralım. Yine burada tüyler ve uğur böceği kullanılmış isteğimize göre düğme veya taş kullanabiliriz. 



Keçe zarf ön yüzü

Keçe zarf arka yüzü
Bu zarfı isterseniz çantanızda taşkmak için yapabilirsiniz. İsterseniz  bebek doğjm günü, diş buğdayı, kına gecesi... gibi kısmen daha az misafirli olan davetlerinizde davetiye olarak kullanabilirsiniz. İç hacmini büyütmek için yan taraflara şerit şeklinde keçe parçaları kesip üç boyutlu bir kutu haline getirebilirsiniz. 

Keçe zarf


Bana da nerelerde kullanabileceğim hakkında fikirler verirseniz sevinirim:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder