1 Kasım 2015 Pazar

Yumuşatıcı Kullanımı


Herkese merhaba,
Herhalde bir çoğumuz evlenmeden önce çamaşırlarla ilgili pek fazla bir şey bilmeyiz. Çamaşırlar makineye nasıl atılır, hangi deterjan daha iyidir, hangi yumuşatıcı daha kalıcıdır, çamaşırlar, su sıcaklığı ne olmalıdır, hangi çamaşır grupları birlikte yıkanabilir...
Bu yazımda sizlerle yumuşatıcılarla ilgili fikirlerimi paylaşmak istiyorum. Yumuşatıcılar hem çamaşırlarımızın dokusunu hem de kokusunu güzelleştiriyor. Ve kullandığımız yumuşatıcı adeta bizim daima kullandığımız bir parfüm gibi oluyor. Dolabımızın içi ve kıyafetlerimizi giyince yayılan mis koku benim çok hoşuma gidiyor. Ben yumuşatıcı olarak YUMOŞ EXTRA kullanıyorum ve çok memnunum. bundan önce başak bir ürün de denemiştim ama konsantre olanlardan değildi. bu yüzden çok kalıcılığı yoktu. Ben de yumuşatıcılarla ilgili araştırmaya başladım. Bir çok kişiye sordum, internetten araştırdım ve kararım YUMOŞ oldu. Yumoşun extra serisini kullanma sebebim ise hem daha az yer kaplaması, hem de kalıcılığının fazla olması. Normalden daha az miktarda kullanarak kalıcı bir koku elde edebiliyorsunuz. Tabi markası kadar renkleri de önemli. Ben en çok mavi renkli olan lilyum ve lotus çiçeğini seviyorum. Pembe renkli yabani orkide kokulusunu da kullanıyorum ama ilk tercihim mavisi :)

Peki yumuşatıcıyı nasıl kullanıyoruz. İlk olarak yumuşatıcımızın kokusunun gitmemesi için kapağını uzun süre açık tutmamalıyız. Makineyi açamadan hemen önce yumuşatıcı eklemeliyiz. Yumuşatıcıyı çamaşır makinemizin yumuşatıcı bölmesine çamaşır miktarına göre bir kapak veya yarım kapak ölçüsünde koyabiliriz. Eğer makinenizde tıkanma sorunu yaşarsanız konsantre yumuşatıcınızı sulandırarak kullanabilirsiniz. Tabi bunu da her kullanımdan önce makinenin gözünde yapmalısınız.

Sizlerden de kendi kullandığınız yumuşatıcı yorumlarınızı bekliyorum.
#yumosyumusatici
#enkaliciyumusatici


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder