16 Kasım 2015 Pazartesi

Boncuklu yazma/yemeni örnekleri



Yine sizlerle ceyizluk bir kaç resim paylaşacağım. Nişan bohçası, söz bohçası ve ceyiz için yapılan bu yazmalar boncuklarla süslenmiş. Emin bir çoğumuzun annesi çeyiz için nasıl oyalar yapsam diye düşünüyordur. Ben de hazırlık aşamalarındayken annemin bu merakına maruz kaldım:) sürekli internetten yeni modeller ariyorduk. Ben de sizlerle bunları paylaşarak fikir vermek istedim. Biraz fazla süslü gelebilir ama emin olun çeyiz ve bohçaların böyle renkli parçalara ihtiyacı var:) Eğer isterseniz begendiğiniz ve yapmak istediğiniz örneklerin daha yakın çekimlerini paylaşabilirim. Lütfen yorumlar kısmından bana dikirlerinizi bildirin:) 










#boncukluoya #boncukluyazma #boncukluyemeni #ceyizlikyazma #ceyizlikoya #boncukisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder