1 Şubat 2016 Pazartesi

Elektrikli Süpürge Tavsiyesi - Rowenta Silence Force-

Herkese iyi haftalar,
Bugün günlerden pazartesi... Yani ev hanımlarının çoğu için temizlik günü:) Ben de bugün için temizlikle ilgili bir konu seçtim ;) Aslında tamamen tesadüf oldu diyebilirim. Çalışan bir bayan olarak benim temizlik günüm cumartesi veya pazar. Evlendikten sonra iş yerinde pazartesi konuşacağım konular biraz değişti tabi. Önceden hafta sonu gezmeleri konuşulurken şimdi yaptığım ev işlerinden bahsediyorum :) Tabi bu işin şakası, sadece konular arttı diyeyim. Tam da ev işlerinden bahsederken bir arkadaşıma kullandığım elektrikli süpürgeden bahsettim ve tavsiye ettim.
Ben iki yıl önce çeyiz hazırlıklarındayken süpürgelerle epeyce ilgilendim. En sonunda Rowenta Silence Force serisinin ro8366 nolu ürününü almaya karar verdim.
Rowenta Silence Force Ro8366

Niye bunu seçtiğimden bahsedeyim. İlk başlarda bir süpürge için fazla para vermek istemem diye düşünüyordum ama kararımı değiştiren bu süpürgeyi aldığım için şu an çok mutluyum. Öncelikle bu süpürgenin tek bir filtresi yok. Beş tane siklon filtre ve bir tane de Hepa 13 filtre olmak üzere toplam 6 filtresi var. Yani süpürme esnasında dışarı toz vermiyor. Özellikle alerjik problem yaşayanlar için çok önemli olan bu özellik benim kararımda çok etkili oldu. Ayrıca emiş gücü 750 W ve düz zeminde %100 performans gösteriyor. Yani süpürmek için fazladan zaman gerekmiyor. Süpürgeyle bir kez üzerinden geçtiğiniz zemin neredeyse tamamen tozdan arınıyor. Halı, perde, parke gibi seçeneklerle süpürgenin emiş özelliğini siz belirliyorsunuz. Ayrıca koltuk, şagi halı, stor perde, parke gibi farklı zeminler için farklı başlıkları var ve hepsi kullanıldığı yerde çok güzel performans gösteriyor. Ben koltuk başlığına hayran kaldım. İnanın muhteşem bir temizlik yapmış oluyorsunuz:) Çelik sopa, kırılmaz hortum, yıkanabilir toz haznesi de ürünün diğer güzel özellikleri.
Rowenta Silence Force ro8366

Tek bir sıkıntı yaşıyorum o da halıdan kaldıramamam :)Öyle kuvvetli ki halıdan ayıramıyorum. Ama temizlik sonunda toz haznesini görünce "Evveet evim tertemiz oldu diyorsunuz".
Eğer elektrikli süpürge alma düşüncesindeyseniz size de tavsiye ederim. Yeni modelleri çıkmış olabilir ama bu seri de çok başarılı :)
Herkese kolay gelsin...

1 yorum: