8 Kasım 2017 Çarşamba

Bebek alışveriş listesi


Merhabalar,
Daha önce sayfamda nişan hazırlıkları, söz hazırlıkları, düğün hazırlıklarıyla ilgili yazılar paylaşmıştım sizlerle. Bugün de bu güzel anların devamında evimizi şenlendiren bebişler için nasıl bir hazırlık listemiz oşmalı onu paylaşacağım. Öncelikle her türlü işimizde elimizde bir yapılacaklar listesinin olması gerektiğini  düşünüyorum. Böylece gözden kaçırma, unutma gibi durumlarıortadan kaldırabilşrşz. Ayrıca bolca araştırma yapıp o listeyi zenginleştirmek de bizim elimizde. Ben aşağısa kendi alışveriş listemi paylaşıyorum. Burada en temel ihtiyaçlar mevcut. Bana hep söylemişti çevremdeki insanlar. Şimdi ben söylemek istiyorum: Hevesle çok fazla gereksiz ürün alınabiliyor. İyi düşünüp karar vermek gerekir. Bir de tavsiyelerim var size:

İlk aylarda bebek çok hızlı büyüdüğü için kıyafetleri çok küçük almamakta fayda var.
İhtiyaç listenizi hazırlayınca kampanyaları takip ederek avantajlı bir stoklama yapabilirsiniz.
Bebek için özellikle ilk 6 ay bakım ürünleri çok önemli. Alerji durumunu düşünerek çok fazla şampuan, krem almauon derim. Ama bazı ürünler var ki gerçekten kalitesi çok iyi ve her bebeğe uygun. Ben kullandığım bu ürünleri de sizlerle paylaşacağım.
Kıyafetler , çarşaflar... gibi tekstil ürünleri %100 pamuk olmalı.
Benim düşüncelerm böyle. Keyifli alışverişler dilerim😊
Bebek Alışverişi

Temizlik ve bakım malzemeleri

Ø  Temizleme havluları

Ø  Ağız silme mendili

Ø  Bebek bezleri

Ø  Alt değiştirme ve bakım yatağı

Ø  Tırnak makasları (Standard ve clipper)

Ø  Fırça tarak seti

Ø  Vücut termometresi

Ø  Burun aspiratörü

Ø  Islak mendil

Ø  Temizleme pamuğu

Ø  Kulak çubuğu

Ø  Bebek kozmetiği (Şampuan, sabun, bebek kremi, bebek yağı, pişik kremi)


Banyo malzemeleri

Ø  Küvet

Ø  Küvet filesi

Ø  Kova ve maşrapa

Ø  Banyo termometresi

Ø  Banyo oyuncağı

Ø  Bornoz, havlu


Beslenme malzemeleri

Ø  Önlük

Ø  Mama sandalyesi

Ø  Mama kaşığı

Ø  Biberon

v  PC biberonlar 125ml ve 250ml

v  Su Biberonu

v  Su Biberonu

v  Biberon emzikleri

v  Biberon fırçası

v  Biberon taşıyıcısı çanta

v  Biberon temizleme sıvısı

Ø  Emzik

v  Emzik Bandı ve Emzik Zinciri

v  Emzik kutusu

v  Diş kaşıyıcı


Bebek kıyafetleri


0-3 ay

Ø  Hastane çıkışı

Ø  Pijama takımı

Ø  Tulumlar

Ø  Tek alt ve tek üst kıyafetler

Ø  Eldiven (Yüzünü çizmemesi için evde kullanılacak olanlardan)

Ø  Çıtçıtlı body  

Ø  Yelek

Ø  Hırka

Ø  Patik

Ø  Çorap

Ø  Şapka, bere, atkı

Ø  Bebek Montu


Bebek odası malzemeleri

Ø  Nevresim takımı

Ø  Yastık

Ø  Yorgan

Ø  Çarşaf  

Ø  Kenar koruyucular

Ø  Battaniye

Ø  Pike

Ø  Cibinlik

Ø  Oda termometresi

Ø  Dönence

Ø  Oyuncak sandığı

Ø  Bebek bezi kutusu

Ø  Bakım ürünleri kutusu

Ø  Telsiz – Bebefon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder