28 Aralık 2015 Pazartesi

Pratik Pizza Tarifi

Sizlerle bu yazımda mutfaktan bir fikir paylaşacağım. Yeni evlilerin, ev hanımlarının, çalışan bayanların, çocukları için farklı lezzetler araan annelerin kısaca tüm bayanların ortak telaşı 'bugün ne pişirsem' dir. Ben de yeni evli bir bayan olarak eşime farklı lezzetler sunmayı seviyorum. Ayrıca evde iki kişi olduğumuz için yemekleri az miktarlarda yapmam gerekiyor. Ben de kendime şöyle pratik ve lezzetli bir yiyecek buldum. Bayat ekmekleri değerlendirmek adına dilkm pizzalar yapmaya başladım. İnanın çok pratik ve hem de gerçek pizzayı hiç aratmıyor. Dilim ekmeklerimin üzerine tereyağı sürdüm. Salça ve domatesleri karıştirarak biraz da kekikle tatlandırdım. Bu sosu da ekemklerin üzerine sürdüm. Rendelenmiş kaşar peyniri de üzerine yerleştirdim. Ve evde ne varsa mantar, sosis, biber, salam artık isteğinize göre malzemelerle doldurabilirsiniz. Fırını 160 dereceye ayarlayıp 10-15 dk kadar pişiriyorum. Bence çok beğeneceksiniz. Ne yapsam diye düşündügünüz anda size kolaylık sağlayacağını düşünüyorum.

Pratik pizza

Pratik yemekler-pizza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder