27 Ekim 2015 Salı

merhaba

Herkese merhaba,
Henüz 6 ay evli biri olarak yaşadığım hazırlık dönemini ve yeni bir ev kurarken edindiğim deneyimleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Söz, nişan, bohça, düğün derken dünya evine adım attık :-) Evlilikten önce en yoğun düşüncelerim nişan kıyafetim, kına elbisem, gelinliğim,saçim, makyajımdı. Bununla beraber tabi evimizin dekorasyonu da aklımdan çıkmıyordu. Ama bunların hepsi tamamlandı ve şimdi yeni heyecanlara yelken açtık:-) İlk misafirlerimiz,yapılan ilk yemekler ve sonuçları, ilk mutfak kazaları, evimizi güzelleştirme maceraları şu aralar benim yeni uğraşlarım:-) Bugünden itibaren öncesi ve sonrası dünya evi heyecanlarımı sizlerle bu platformda paylaşacağım. Şimdi hepinize hoş geldiniz diyorum. Umarım bloğumu başarıyla devam ettiririm ve paylaşımlarım herkese mutluluk getirir.
Başlangıç  yazımın sonunda sizlere şunu söylemek istiyorum: Evlilik mutluluğa atılan bir adımdır. İki insanın birbirine olan sevgisi evlilikle perçinlenir. Bu nedenle evlilik hazırlıklarında lütfen birbirinize olan sevgiyi zedelemeyin. Biliyorum büyük bir  telaş ve her şeyin en mükemmeli olmasını herkes ister ama sizi en mükemmele götüren birbirinize olan sevgidir.
İlerleyen günlerde görüşmek üzere takipte olun :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder