13 Ocak 2018 Cumartesi

Bebek odası dekorasyonu

Yeni bir bebek, yeni bir hayat demektir. Birden yaşantınız bambaşka bir akışa geçer. Bunun zor kısımları vardır elbet ama çok da eğlenceli tarafları vardır bu yeniliğin. Bunlardan bir tanesi de yeni gelecek olan miniğimize bir oda hazırlamaktır. Onun rahat edebileceği, eğleneceği ve en önelisi güvende olabileceği bir ortam hazırlamak isteriz. Biz de oğlumuz için güzel evimizin küçük odasını tasarladık. Hamileyken o odanın kapısına gidip bebeğimi hayal ettim orada😊 Ve şimdi bu yazımda oğlum için odasında kullandığımız ufak tefek dekoratif parçalardan bahsetmek istedim.
Bebek odası dekorasyonu

İlk olarak yatak ve dolap takımımızı aldık sonra halı ve perde seçtik oğlumuza. İnternette araştırıp buldum halıyı ve çok beğendiğim için perdesini de aynı modelden yaptırdım.
Bebek odası halısı



Duvarlar için stickerlar aldık ve bunları yatak başına ve yanına yapıştırdık.
Bebek odası sticker



Bir tane de boy cetveli aldık yine sticker olarak. Odamızda bir kolon vardı ve bu desen için çok uygundu.
Bebek odası boy cetveli

Bebek bezlerini koymak için böyle bir sepet aldık. Hem sürekli paketle uğraşmamış oluyorum hem de çom şirin görünüyor. 

Banyo malzemelerimiz için tahta sandıklardan aldık. Ben hazır aldım ama siz dilerseniz kendiniz yapabilirsiniz. Boyanmamış kasalr satılıyor onlardan alıp boyayarak ve istediğiniz figürleri yapıştırarak kendi zevkinize göre dizayn edebilirsiniz.

Aşağıdaki saklama kaplarını ev gereçleri satan her yerden alabilirsiniz. Ben üçlü olarak almıştım ve iyiki almışım diyorum. Oğlumun altını temizlemek için ıslak mendil yerine pamuk kullanıyorum. Daha güvenilir ve doğal bir yöntem olduğu için tercih ediyorum. Kavanozların en büyüğüne bu pamukları koydum. En küçüğüne kulak temizleme çubuğunu ve ortancaya da salgı bezi gibi diğer malzemelerden koydum. Çok kullanışlı oldu, tavsiyemdir. Bebek alışverişiyle ilgili bir listem burada

Aşağıdaki sepet de oğlumun oyuncak sepeti. Aslında bu doğum hediyelerimizi koyduğumuz bir sepetti. Görevini tamamlayınca oğlumun oyuncak sepeti oldu. Çok toplu durmasa da güzel olduğunu düşünüyorum. Ayrıca alttaki oyun sandığı da masa olarak kullanılabiliyor. İlerleyen zamanlarda gaydasını göreceğiz sanırım😊
Bebk oyuncak sepeti

Ben rafları çok severim. Oğlumun odası için de mobilyalarına takım olarak bir tane yaptırdık. Kitaplarını üste dizip, mont ve hırkasını asıyoruz. Kitaplarla ilgili detayları buradan okuyabilirsiniz.

Ve çerçeveler dekorasyonun vazgeçilmezidir. Ben bir tane örnek verdim ama pek çok çerçeve var tabi. Miniğimizin her hali fotoğraflarla süslüyor odasını.r

Keyifle hazırlandığım bu süreçten bazı detaylar paylaştım. Bu güzel bekleyişi yaşayan herkese kolay gelsin ve keyifli olsun diyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder