13 Aralık 2017 Çarşamba

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ-Yerli Malı Haftası-



Tüm blogger arkadaşlarıma merhaba,

Ben yaklaşık 2 yıldır blog yazıyorum. Hamileliğim ve doğum sonrasında bir dönem yazmaya ara vermiştim ama yine buradayım. Birkaç kez blog keşif etkinliklerine katıldım. Şu anda da birçok etkinlik görüyorum ve çok hoşuma gidiyor. Kimisinde benim bloğumdan da bahsediliyor bu beni çok mutlu ediyor. Yeni bloglar keşfediyorum, yeni arkadaşlar ediniyorum. Bu tür etkinliklerin güzelliğini gördükçe ben de bir tane başlatsam mı diye düşündüm ve aklıma bir konu geldi. Çocukları okula giden arkadaşlar bilirler bu hafta (12-18 Aralık) Yerli Malı Haftası. Ben elimden geldiğince bu konuda hassas davrandığım için siz blogger arkadaşlarımla da bir paylaşım yapalım istedim.

İlkokuldaki gibi olacak belki ama eğlenceli ve duyarlı bir etkinlik olacak. Umarım çok kişi katılır diyeyim ve biraz fikirlerimden bahsedeyim.

Katılımcılar:

·         Memleketini ve oranın meşhur olan ürününü,

·         Ülkemizde yetişen ve en sevdiği ürünü

·         Hakkında bilgi sahibi olduğu, bize faydalarında bahsedebileceği bir ürünü,

·         Balkonunda, bahçesinde yetiştirdiği ürünü,

·         Markette alışveriş yaparken ürünlerin ambalajlarında nelere dikkat ettiğini

·         Yerli marka tercihlerini

·         Çocukların okuldaki etkinliklerini
ve bunun gibi pek çok konuyu ele alabilir. Amacımız YERLİ ÜRÜNLERİMİZ 😊 Bir de yazınızın başında kısaca kendinizden bahsederseniz süper olur. Birbirimizi tanımış oluruz. Ben bir başlangıç yapıp yazımı ve birkaç blogu aşağıda paylaşıyorum. Aslında bir çok blog var yazmak istediğim ama unuttuklarım olursa lütfen onlarda katılsın. Sizlerde yeni bloglar ekleyin yazılarınıza ve keşif artsın😊 Bir de ricam olacak bu kesinlikle kural değil; benim blogumu da takibe alırsanız sevinirim. Bloggerlar için izleyici ve bir tık çok önemli. Herkese keyifli günler…




Ben Funda. 2 yıldır blog yazarıyım. Ara ara yazılarımda bahsediyorum 11 aylık bir oğlum var. Onun için doğal yiyecekler hazırlamaya çalışıyorum ve bunları sizlerle paylaşıyorum. Bloguma başlama konum evlilik hazırlıklarıydı. Kendi hazırlıklarımdan esinlenerek paylaşımlarda bulunuyordum. Ama malum “Dünya Evi” bu kadarla kalmıyor 😊 Her geçen gün yeniliklerle dolu. Farklı yemekler, mutfak maceraları, oğlum için hazırladığım yiyecekler, dekorasyon fikirleri, hobiler… pek çok konuda yazılar yazmaya çalışıyorum. Çalışan bir anne ve ev hanımıyım. Bu nedenle pratik konular çok hoşuma gidiyor. Ama konu oğlumsa uzun uzun zaman harcayabilirim😊 Kimya Yüksek Mühendisiyim ve mesleğimi yapıyorum. İşimden arta kalan zamanlarda hobi olarak bitkilerle ve el işiyle uğraşmayı seviyorum.

Memleketim Antalya. Antalya turunçgilleriyle meşhurdur. İklim özelliklerinden dolayı seracılık bolca yapılır. Özellikle domates yetiştiriciliği yaygındır.

Ben de minik bir yetiştiriciyim 😊 İstanbul’da yaşıyorum ama balkonumda maydanoz, dereotu gibi sebzeler ve çeşitli çiçekler yetiştirmeye çalışıyorum. Dilerseniz balkonumu buradan görebilirsiniz.

Alışverişlerimde Menşei: Türkiye ürünler almayı tercih ediyorum. Özellikle gıda ürünlerinde daha güvenle kullanmamı sağlıyor.

Benim söyleyeceklerim bunlar sıra aşağıdaki bloglarda 😊
+Sema Bilgin semaylaklasiklezzetler.blogspot.com.tr
+renkli tirtil renklitirtil.blogspot.com.tr
+Ece Evren eveevren.com
+Şenay Arpacıoğlu senayarpacioglul.blogspot.com.tr
+Tigris Driver cafetigris.com
+Yeliz yelizinkesifleri.blogspot.com.tr
+Beyaz Begonvil beyazbegonvil.blogspot.com.tr
ismini yazmayı unuttuklarım olabilir, herkese açıktır.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder